Grubno, dn. 25.11.2022r.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukowania, materiałów biurowych i piśmienniczych, środków czystości oraz tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w ZAPYTANIU OFERTOWYM oraz załącznikach nr 2.1 – 2.4 do zapytania ofertowego. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy.
Zamawiający jednocześnie informuje, że:
- postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.)
- zamówienie zostało podzielone na 4 części:
część 1 – papier do drukowania – załącznik nr 2.1,
część 2 – materiały biurowe i piśmiennicze – załącznik nr 2.2,
część 3 – środki czystości – załącznik nr 2.3,
część 4 – tonery i materiały eksploatacyjne do drukarek – załącznik nr 2.4
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 09.12.2022 do godziny 9.00
ZAŁACZNIKI DO POBRANIA:
załącznik nr 1 – formularz oferty
załącznik nr 3.1 – projekt umowy – dotyczy części 1, 2 i 3