POSTĘPOWANIE NR 02/11/2024 w trybie zapytania ofertowego na zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych


                                                                                   Data  27.11.2024r.

postępowanie nr 02/11/2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Dane Zamawiającego:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego

  1. Ignacego Łyskowskiego w Grubnie

Grubno 56, 86-212 Stolno

Tel. / fax. 56 686-21-78, e-mail: sekretariat@grubno.pl, http://www.grubno.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych

 Szczegółowy zakres zamówienia został określony z załączniku nr 2.1 – 2.13 do zapytania – formularz cenowy.

Zamawiający jednocześnie informuje, że:

  • postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.)
  • zamówienie zostało podzielone na 13 części:

część 1 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni gastronomicznej – załącznik nr 2.1,

część 2 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do zajęć w zawodzie technik architektury krajobrazu – załącznik nr 2.2,

część 3 – wyposażenie dla nauczycieli wychowania fizycznego – załącznik nr 2.3,

część 4 – wyposażenie do pracowni grafiki i poligrafii – załącznik nr 2.4,

część 5 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni gastronomicznej– załącznik nr 2.5,

część 6 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni mechatroniki– załącznik nr 2.6,

część 7 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni hotelarskiej– załącznik nr 2.7,

część 8 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni informatyki– załącznik nr 2.8,

część 9 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do gabinetu psychologa– załącznik nr 2.9,

część 10 – wyposażenie do Sali konferencyjnej oraz stołówki– załącznik nr 2.10,

część 11 – pomoce dydaktyczne/wyposażenie do pracowni mechanizacji rolnictwa– załącznik nr 2.11,

część 12 – wyposażenie – zestaw nagłaśniający – załącznik nr 2.12,

część 13 – wyposażenie do pracowni mechanizacji rolnictwa – załącznik nr 2.13.

 

  • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
  • w toku badania i oceny ofert, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie treści ofert oraz o złożenie wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie. W przypadku, gdy wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub nie uzupełni złożonych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona,
  • oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi,
  • cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia, m.in. koszt transportu/dostawy,
  • Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać lub zmienić swoją ofertę,
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Złożenie więcej niż jednej oferty na jedną część spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę,
  • W przypadku zaoferowania produktu równoważnego proszę w polu „uwagi oferenta” w załącznikach 2.1- 2.13 zamieścić informację o zamienniku, pozostawienie pola pustego oznacza zaoferowanie produktu dokładnie takiego jaki jest w opisie w załącznikach 3.1 – 3.13,
  • W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej ceny, Zamawiający poprosi o przedstawienie ofert dodatkowych.
  • Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone,
  • Zamawiający odrzuci oferty, których treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego.
  • We wszystkich zapisach zapytania ofertowego oraz jego załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.

 

  1. Opis wymagań:

– O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Oferenci , którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
  3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
  • wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – FORMULARZ OFERTY
  • wypełniony i podpisany załącznik nr 2.1 – 2.13 – KOSZTORYS

 

  1. Kryteria oceny ofert:

 

KRYTERIUM WAGA
Oferowana cena  100 %
  • Wartość punktowa ceny bruttowyliczona ze wzoru:

 

Wartość punktowa  = (C_min : Cb) x 100                       

      C_min- cena minimalna ze wszystkich ofert

Cb-cena oferowana przez konkretnego Wykonawcę

Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.

 

  1. Termin realizacji zamówienia oraz związania z ofertą

Termin realizacji (dostawy): do 27.12.2024

Termin związania z ofertą: 14 dni

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 10.12.2024 do godziny 10.00

Dopuszcza się złożenie oferty::

  • W formie pisemnej na adres:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego

  1. Ignacego Łyskowskiego w Grubnie

Grubno 56, 86-212 Stolno

  • lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci skanu (wersja nieedytowalna np. PDF): sowinski@grubno.pl
  • w przypadku formy pisemnej ofertę złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta do postępowania nr 02/11/2024, część …..”, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w tytule wiadomości „Oferta do postępowania nr 02/11/2024, część …..”,
  1. Dodatkowe informacje
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania pod adres e-mail: sowinski@grubno.pl
  3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę za pomocą poczty elektronicznej.

 

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego im. Ignacego Łyskowskiego w Grubnie, Grubno 56, 86-212 Stolno, adres e-mail: sekretariat@grubno.pl, nr tel. 56 686 21 78
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych – dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
  7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,

– w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:

– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;

– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;

– na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

  1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  7. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

PLIKI DO POBRANIA:

ZAPYTANIE OFERTOWE

załącznik nr 1

załącznik nr 2.1 – kosztorys

załącznik nr 2.2 – kosztorys

załącznik nr 2.3 – kosztorys

załącznik nr 2.4 – kosztorys

załącznik nr 2.5 – kosztorys

załącznik nr 2.6 – kosztorys

załącznik nr 2.7 – kosztorys

załącznik nr 2.8 – kosztorys

załącznik nr 2.9 – kosztorys

załącznik nr 2.10 – kosztorys

załącznik nr 2.11 – kosztorys

załącznik nr 2.12 – kosztorys

załącznik nr 2.13 – kosztorys

załącznik nr 3.1

załącznik nr 3.2

załącznik nr 3.3

załącznik nr 3.4

załącznik nr 3.5

załącznik nr 3.6

załącznik nr 3.7

załącznik nr 3.8

załącznik nr 3.9

załącznik nr 3.10

załącznik nr 3.11

załącznik nr 3.12

załącznik nr 3.13