Przejdź do treści

POSTĘPOWANIE NR 01/01/2025 w trybie zapytania ofertowego dotyczącego sukcesywnej dostawy środków czystości

                                                   Data  09.01.2025r.

     

    postępowanie nr 01/01/2025

     

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    1. Dane Zamawiającego:

    Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego

    1. Ignacego Łyskowskiego w Grubnie

    Grubno 56, 86-212 Stolno

    Tel. / fax. 56 686-21-78, e-mail: sekretariat@grubno.pl, http://www.grubno.pl

     

    1. Opis przedmiotu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. Szczegółowy zakres zamówienia został określony z załączniku nr 2 do zapytania – formularz cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy.

    Zamawiający jednocześnie informuje, że:

    • postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.)
    • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
    • w toku badania i oceny ofert, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie treści ofert oraz o złożenie wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie. W przypadku, gdy wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub nie uzupełni złożonych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona,
    • oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi,
    • cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
    • Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać lub zmienić swoją ofertę,
    • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Złożenie więcej niż jednej oferty na jedną część spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę,
    • W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej ceny, Zamawiający poprosi o przedstawienie ofert dodatkowych.
    • Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
    • Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone,
    • Zamawiający odrzuci oferty, których treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
    • We wszystkich zapisach zapytania ofertowego oraz jego załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
    • Uwaga! Jeżeli Oferent wycenia towar równoważny w kolumnie „zamiennik” w załączniku nr 2 należy podać nazwę/gramaturę i wszystkie niezbędne parametry potrzebny do porównania. Zamawiający zastrzega, że jeżeli produkt równoważny nie będzie spełniał oczekiwań Zamawiającego oferta zostanie odrzucona.
    1. Opis wymagań:

    – O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Oferenci , którzy:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
    3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

     

    1. Wykaz wymaganych dokumentów:
    • wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – FORMULARZ OFERTY
    • wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – KOSZTORYS

     

    1. Kryteria oceny ofert:

     

    KRYTERIUM WAGA
    Oferowana cena  100 %

     

    • Wartość punktowa ceny bruttowyliczona ze wzoru:

     

    Wartość punktowa  = (C_min : Cb) x 100                       

          C_min- cena minimalna ze wszystkich ofert

    Cb-cena oferowana przez konkretnego Wykonawcę

     

    Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów.

     

    1. Termin realizacji zamówienia oraz związania z ofertą

    Termin realizacji: 27.01.2025 – 30.06.2025

    Termin związania z ofertą: 14 dni

     

    1. Termin i miejsce złożenia oferty

    Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 23.01.2025 do godziny 9.00

    Dopuszcza się złożenie oferty::

    • W formie pisemnej na adres:

    Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego

    1. Ignacego Łyskowskiego w Grubnie

    Grubno 56, 86-212 Stolno

    • lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci skanu (wersja nieedytowalna np. PDF): sowinski@grubno.pl
    • w przypadku formy pisemnej ofertę złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta do postępowania nr 01/01/2025”, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w tytule wiadomości „Oferta do postępowania nr 01/01/2025”,
    1. Dodatkowe informacje
    2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania pod adres e-mail: sowinski@grubno.pl
    3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę za pomocą poczty elektronicznej.

    ZAŁACZNIKI DO POBRANIA:

    załącznik nr 1 – formularz oferty

    załącznik nr 2

    załącznik nr 3 – projekt umowy – dotyczy części 1, 2 i 3

    ZAPYTANIE OFERTOWE

    Dostępność